کیانکیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

کیان زیبایی زندگی ام

آغاز 7 ماهگی

1393/4/7 0:04
نویسنده : مامان و بابا
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

زندگی من، امید من، همه عشق و محبت من کیانم امروز که دارم این مطلب رو مینویسم خیلی دلم گرفته، خیلی تنهام مامان جون. این روزا احتیاج بیشتری به محبت و توجه دارم ولی نیازم برآورده نمی شه خیلی سخته که هیشکی اونجور که میخوای درکت نکنه. ولی این روزا رو به عشق اومدن تو تحمل می کنم فقط به خاطر تو این لحظات سخت رو میگذرونم فرشته مامان. وقتی با لگد زدنات دنیامو آروم می کنی و به من میگی مامان جون اگه دلت گرفته من که هستم واسه چی ناراحتی؟؟ و من با هر لگد تو خنده روی لبهام میاد و یادم میره که چقدر غمگین بودم...

عزیزکم امروز تو وارد 7 ماهگی میشی یعنی 25 هفته و 5 روز رو تموم کردی و 6 ماهگی رو با سلامتی پشت سر گذاشتیم. خیلی خوشحالم که خدا رو شکر هیچ مشکلی تا الان نداشتم و دعا میکنم تا موقع اومدنت همین جوری پیش بره و من شما کوچولوی خودمو بغل کنم...

قشنگم دیروز رفتم دکتر و خانوم دکتر سونو کرد نا من پسر کوچولوی خوشگلمو ببینم، ولی اینقدر شیطون بودی و ورجه وورجه میکردی که من آخر نتونستم درست ببینمت ولی دکتر گفت جیگر مامان صد در صد پسره با وزن 800 گرم . در آخر هم بهم گفت این وروجک از اوناییه که بعد از این باید دنبالش بدویی، آخ که من چقدر عاشق پسر بچه های شیطون و تخسم...

جوجه قشنگ مامان خوب رشد کن و حسابی تپلی شو تا بیای بغل مامان فدات بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)