کیانکیان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

کیان زیبایی زندگی ام

4 روز تا آمدنت

1393/6/27 0:29
نویسنده : مامان و بابا
59 بازدید
اشتراک گذاری

من و جوجه حالمون خوبه، سعی میکنیم این روزا بیشتر استراحت کنیم چون دل مامان درد میکنه یه کم. 

امروز مامان مریم و مادرجون و صبا جون از اصفهان اومدن پیشمون و من و بابایی خیلی خوشحال شدیم از اومدنشون. امروز هم باید میرفتیم واسه چکاپ آخر و نوار قلب. این بار هم همه چی خوببود و خانوم دکتر نامه داد واسه بیمارستان و گفت روز قبلش باید برید کارای پذیرش رو انجام بدین. تاریخ رو هم واسه 30 شهریور قطعی کرد.

شب من و بابایی اسمی که برات در نظر گرفته بودیم و اسم های پیشنهادی رو به همه گفتیم و هر کسی یه کدومشو پسندید ولی اسمی که از اول تو دل من و بابایی نشست کیان و کیانمهر بود ولی چون جیگر مامانی تو مهر به دنیا نمیاد همون کیان رو انتخاب کردیم. مامان مریم اسم ماهان رو دوست داشت ولی کیان بیشتر به دل من و بابایی نشست. 

کیان یعنی پادشاهان، سلاطین یعنی پادشاه قلب من

کیانم دل تو دلم نیست تا صورت ماهتو ببینم مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)