کیانکیان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

کیان زیبایی زندگی ام

1 روز

1393/6/29 13:41
نویسنده : مامان و بابا
56 بازدید
اشتراک گذاری

برای کیانم 

نازنینم

لحظه لحظه این 9 ماه رو به فکر تو، به عشق تو، با لمس تو و با حس تو در وجودم پشت سر گذاشتم. 

پسر گلم 9 ماه در بطن من رشد کردی و با بزرگ شدنت به من زندگی دادی. با شنیدن طنین زیبای قلبت به اوج رفتم و با حس اولین حرکت و زندگی درونم غرق لذت شدم و نمونه عظمت خدا رو در وجودم احساس کردم.

تمام این 9 ماه من میزبان فرشته پاک خدا بودم و تو مهمان عزیز وجود من.

 

عزیزترینم من تو رو با تک تک سلولهای وجودم تغذیه کردم تا رشد کنی و به تولد برسی و تو به من زندگی دادی تا به ملکوت برسم.

امروز به پایان این سفر 9 ماهه و آغاز سفری خوشایند تر و شیرین تر رسیدیم.

من از این پس مادر میشوم و تو تمام زندگی من

9 ماه من و تو با هم نفس کشیدیم  و با هم زندگی کردیم و از این پس من برای تو.

برای ثانیه ثانیه با هم بودنمان و برای تمام لذتهای شیرینی که در این مدت تجربه کردم، برای حس زیبای مادر بودن و برای داشتن فرشته ای چون تو خدا رو هزاران هزار بار شاکرم.

نازنینم از امروز بزرگترین آرزوی من سلامتی و سعادت توست.

از خدا میخوام که همونطور که تا الان کنارمون بوده از امروز به بعد هم تنهامون نذاره و همیشه پشت و پناهمون باشه.

کیانم همیشه زیباترین صفات رو برای عشق بیان میکنند و تو میوه عشق من و پدرت هستی پس لایق برترین صفاتی، با اینکه هنوز ندیدمت ولی میدونم زیباترین فرشته خدایی

دوستت دارم فرشته کوچوکوی مامان

پسر قشنگم اینو بدون که در لحظه لحظه این 9 ماه ود در حس تمام شیرینیهای بودن با تو، پدرت همراهمون بوده و ایمان دارم که حظورش در کنارمون لذت با تو بودن رو برای من صد چندان کرد و باور دارم تمام این لحظات با دعای شبانه روزی پدرت مسیر ما هموار شد. دیدن حس قشنگ و شیرین عشقش به تو و لحظه شماری اش برای شنیدن صدای قلبت. برای دیدنت برای لمست. برای حس حرکاتت و الان برای دیدن گل روی ماهت به من آرامش و حس خوشبختی میده. 

پس مثل همیشه برات مینویسم دوستت داریم یه دنیا

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)