کیانکیان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

کیان زیبایی زندگی ام

بهترین موسیقی دنیا

1393/3/2 13:41
نویسنده : مامان و بابا
78 بازدید
اشتراک گذاری

کیان مامان

 

از وقتی که میدونستم تو اومدی تو دل مامانی دنیام یه شکل دیگه شده، خیلی خوبه حس کنی یکی از وجود خودت شکل میگیره، از وجود خودت تغذیه میکنه و هر روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه، از یه نطفه کوچک تبدیل به یه جنین میشه، هر روز تغییرات بدنتو میبینی و به جای ناراحتی از اینکه داری هر لحظه چاق تر میشی، خوشحالی که میتونی از این هدیه ای که خدا بهت داده با تمام وجود نگهداری کنی، غذا میخوری به عشق کوچولوت، راه میری میخوابی نفسسس میکشی به عشق کوچولوت و با تمام حالتهای بدی که به خاطر تغییر هورمون ها در بدنت رخ میده و باعث ویار، حساس تر شدن، زود رنج تر شدن و پر توقع تر شدنت میشه ولی باز خوشحالی و این خوشحالی با هیچ چیز دیگه ای قابل مقایسه نیست...

 

جنین کوچولوی من الان 19.4 میلی متر هست و  قلبش و خیلی از اعضای حیاتی بدنش مثل کبد و انگشتان دست و پا، کلیه ها، دو نیمه ی مغز (یعنی نیمه ی راست و نیمه ی چپ) تشکیل شده اند و شروع به کنترل حرکات بدن می کنند.

 

14 اسفند 92 مامان برای شنیدن صدای قلب فرشته کوچولوش که هنوز نمیدونست جنسیتش چیه رفت بیمارستان و بعد از کلی انتظار و استرس بالاخره بهترین موسیقی دنیا رو که صدای قلب کوچولوش بود شنید، اون لحظه داشتم باور میکردم که من دارم مادر میشم، جلوی اشکمو به زور گرفتم و فقط به مانیتور نگاه میکردم، دکتر چند ضربه به شکمم زد تا یه حرکت آکروباتیک به مامان نشون بدی ولی تو تو یه خواب ناز بودی و هیچ حرکتی نکردی ولی من خوشحال بودم که قلبت با سرعت میزد و نشون از سلامتی فرشته نازم داشت...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)